Sunday, September 12, 2010

00:00

 Postarea asta, nu-i nici about make-up nici about fashion. E o postare pur si simplu, de-aia gen "cugetari" sau ce stiu eu.. Oricum, pe la 11:30 am zis sa ma pun sa dorm ca ma pisca somnu, dar cum deh.. era inca sambata, si mai era doar duminica ziua ce ma despartea de "mult asteptata" luni 13 septembrie.. somnu mi-a dat intalnire si n-a mai venit, pacat. De ce? Ca am inceput sa butonez televizorul, am dat de Music Channel, unde stupoare.. canta chiar Chris Brown - Deuces, una dintre melodiile care ma obsedeaza si-mi da o senzatie ciudata. Apoi imi vine in minte Crawl. Ca sa fie meniul complet cu tot cu bonus!
 Da de ce nu pot sa dorm? Ei bine nu stiu voi ce experiente ati avut inainte de clasa a 12, dar eu una intr-un fel abia astept sa treaca anul asta sa plec din Ploiesti si sa incep o noua etapa, dar intr-un fel nici nu vreau sa treaca prea repede ca mi-e putin teama de schimbari drastice. 

"So where do we go from here
With all this fear in our eyes
And where can love take us now
And we've been so far down
We can still touch the sky
If we crawl
'till we can walk again
And we'll run
Until we're strong enough to jump
And we'll fly
Until there is no end
So let's crawl...crawl....crawl
Back to love"

Nu vreaau sa fiu plictisitoare. Singurul lucru pe care abia-l astept de la ziua de luni, adica maine e condusul si abia astept sa termin si orele astea si sa imi iau permisul. Interesant, condusul ma relaxeaza, voi? Ce parere aveti? Ce experiente de genul aveti?

Later edit: Nu stiu voi ce faceti la ora asta, dar nu stiu daca ati vrea sa stiti ce fac eu.. la tv nu este nimic interesant so, am decis sa somez cu laptopul in brate, stand in pat la caldura si sa ma uit la desene animate. Si nu orice fel de desene animate ci alea de care mi-era foarte dor: Viata cu Louie si Copiii de la 402, cine-si aduce aminte de ele :)) si vrea sa le revada, le gaseste aici . Pt mine desenele astea, inclusiv Tom si Jerry si Scooby Doo fac parte din copilarie.
Doo da doo! Have a great day! @SuperficialDoll

6 comments:

  1. Sa vezi ce senzatie ai cand termini facultatea...eu am avut o mini depresie ca nu mai sunt studenta. :))
    Bucurate cat poti de anii de liceu(si cei de facultate), sunt cei mai frumosi. Suna a cliseu, dar asa e!

    ReplyDelete
  2. @Anda daaaamn esti rapida :)) sincer nu pot sa zic ca ma bucur de anii de liceu pt ca nu-mi place ceea ce fac in liceul asta, si intr-un fel abia astept sa-mi iau zborul.. doar ca e aiurea sa stii ca tre sa iei totul de la 0 apoi :-s

    ReplyDelete
  3. hey superficial doll se pare ca nu esti singura care nu poate dormi..bn acum cand scriu commentul e deja 4 33...hmm..nu cred k la mine e din cauza k incepem scoala(eu trec a11a deci inca n-am asa mare stres)..oricum o sa ma uit la un episod din copii de la 402 si probabil k o sa ma ajute sa ma simt mai bine si sa adorm in final...good luck on your final year...xoxo sere

    ReplyDelete
  4. @sere heeeey!! btw poti sa-mi spui dodo daca ti-e mai usor :)) well o mare contributie o are si o cafea in lipsa mea de somn. si eu m-am uitat la viata cu louie pana pe la 3 apoi m-a luat somnul :)) merci mult de good luck! bafta si tie acum in clasa a 11

    hugs & kisses

    ReplyDelete
  5. Bafta la bac si la permis!
    Eu l-am luat din prima ;;). Asa sa faci si tu :*.
    www.iuliabadita.ro

    ReplyDelete
  6. @Iulia merciiii >:D<

    trebuie sa-l iau din prima :* ;;) si felicitari ca l-ai luat din prima

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails