Saturday, September 4, 2010

Another unusual post: Trendul pupincurismului

De ce acest post? Pai uite asa, pt ca m-am saturat sa fiu inconjurata de pupincuristi (scuzati expresia, sau poate nu-i nevoie sa-mi cer scuze) care fac orice si ling pe oricine in dos doar doar s-or afirma. Totusi nu inteleg de ce e atat de trendy sa fi pupincurist?! Cat de incapabil si de nesigur sa fi in fortele proprii ca sa te folosesti de linguseli sa ajungi undeva. Undeva unde pana nu demult nici nu-ti pasa. Dar deh daca face unu ceva, sa facem toti ca doar e trendy. ;;) Persoanele de genul se incadreaza la: vreau aia si vreau si cealalta si mai vreau si asta si asta si aia si tot vreau ca doar are taticu banii, eu nu trebuie decat sa pup lumea-n dos si sa am grija s-o fac cat de bine pot ca sa-mi ating scopurile. Eheee vine ea vremea aia cand dam toti cu dosu de pamant si ne trezim din visare, n-ai tu grija, ca are Universul grija.
Astept parerile voastre si un raspuns cat se poate de sincer la intrebarea: De ce e mai usor sa pupam in dos decat sa muncim?

The end!

& Now back to my original blog topic si anume make-up!
Ma incapatanez sa gasesc o poza cu Andy Sachs in The devil wears Prada in care sa i se vada cat de cat machiajul, ca sa-l pot reproduce. Dar n-am noroc :(
Update about ELF Nailpolish: stiu ca inca e devreme sa fac o estimare.. but so far oja e intacta, luceste frumos si n-are niciun defect (yuppy!). Voi reveni cu updateuri in legatura cu oja kind of a lil review.
Astept comentariile voastre si de asemenea parerile voastre.

Doo da doo! <3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails