Tuesday, September 14, 2010

LOTD: Heartbeat drama ~ Glossy lids, nude lips

Hello dolls! Azi sa fiu sincera n-am prea avut mult chef de machiat & so on.. din contra la scoala am avut numai fdt, eyeliner & rimel. A fost o zi destul de obositoare dat fiind faptul ca inca nu m-am obisnuit cu trezitul la ora 6 :( Dar, hoinarind pe blogurile mele preferate, am dat de un look kind of an emo-messy facut de Jangsara, mi-a placut mult ideea si am facut ceva ciudat si putin crazy dupa ideile mele. Cam asta a iesit.. Glossy dramatic eyelids & nude lips. Sa nu va inchipuiti ca as iesi sa pe strada, eventual la vreun party cu subiect masquerade sau de Halloween. Nu-i mare filozofie ce am facut, m-am jucat cu un eyeliner negru, un fard rosu si un alt fard negru, la final, am aplicat un gloss incolor pe pleoape si un baton corector (pe care scrie lipstick) de la Alix Avien pe buze. Iata rezultatul.
Btw I miss Lauren so badly!! :( Thanks God ca se intoarce joi! Whooohoo can't wait!


 Sper sa va placa acest tip de make-up dramatic la care am adaugat propriul meu touch :D glossy lids!
Produsele folosite sunt de la NYX, mai putin gloss-ul (nivea) & "lipstick-ul" (alix avien)

BTW: am uitat sa precizez, azi am primit mail-ul de la ELF cum ca, comanda mea a fost expediata cam pe vineri astept sa ridic coletul! Woohooo can't wait! Nu va spun inca ce am comandat, veti vedea, de asemenea azi am pus mainile pe un catalog Avon, si m-am repezit la colectia Lace, de mult asteptam sa pun mana pe unul si sa-mi var nasul in gama de culori a quad-urilor/linerului/rujurilor respectiv noului rimel Super Shock. Din nefericire pt mine, momentan n-am putut sa comand decat un quad (Lace Luxe) si un eyeliner (creion) gel. Dupa ce primesc comenzile astea doua, pt un timp (destul de indelungat cam pana la Craciun) nu cred ca voi mai avea ocazia sa updatez colectia de make-up.. so profit si eu cat mai pot :D
Doo da doo! Have a great day! @SuperficialDoll

4 comments:

  1. Sincer machiajul arata foarte bine dar daca nu intindeai asa fardul pe sub ochi era chiar ok. Pare mai degraba neingrijit decat dramatic. Sper sa nu te superi :*

    ReplyDelete
  2. @adina nuuu ma supar! :* chill out stiu ca pare neingrijit tocmai aia era ideea kind of a drama queen :)) cand l-am facut ma gandeam la unul dintre trendurile de anu asta http://superficialdollstyle.blogspot.com/2010/09/fall-2010-make-up-trends.html mai degraba ma gandeam la exagerare si soc cand l-am facut :)) hugs & kisses

    ReplyDelete
  3. Hehe, arati ca dupa o partida serioasa de plans! :D
    Nice look! :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails