Monday, September 6, 2010

Never say never..


Ok, so am zis ca ajunge pe azi cu postarile legate de filme & co. Dar pur si simplu nu ma pot abtine, am vizionat si cel de-al doilea "muvi" pe ziua de azi. Si anume: The Karate Kid 2010. Film despre care am citit cat de cat, doar ca parerile n-au fost tocmai pro. Nu m-am pronuntat dinainte asupra lui, stiam cam despre ce e vorba si cu ce se mananca, dat fiind faptul ca, Karate Kid the series e una din seriile de filme cu care am crescut. Ideea e ca, Jaden Smith si Jackie Chan imi plac ca si actori, asa ca m-am hotarat sa il vad.

N-a inceput filmul bine, si numa' ce aud Do you remember - Jay Sean. Din intamplare Jay Sean e one of my faves, deci am fost placut surprinsa, continuand cu coloana sonora, au urmat T-Pain - Low & Lady Gaga. Iar finalul, unul mai bun decat atat nici nu se putea: Justin Bieber & Jaden Smith - Never say never.

Despre povestea filmului nu vreau sa spun prea multe pt ca vreau sa-l vedeti si voi. Intr-o oarecare masura, e tipica poveste in care viata de ghetto a unui pusti ia o intorsatura de 180 de grade, cand se muta cu mama lui .. in China. Acolo se gaseste cineva sa-i faca zilele fripte, bad-ass chinezoi, dar si o fata (ca deh nu era filmu complet fara o povestioara de dragoste). Din ne/fericire, ajunge sa invete kung fu, alaturi de un om intelept. & so on.. deci... trebuie sa-l vezi. Aaa si te anunt de pe acum, daca consideri ca e prea imatur ca sa-l urmaresti sau mai stiu eu ce fixuri si idei ai, ar trebui sa mai cobori putin din pom si sa renunti la ideea de "who am i.. i'm the best" si sa acorzi o sansa filmului, desi povestea e oarecum previzibila, detaliile filmului cat si actorii il fac extraordinar. 

A si btw, tin sa va spun ca am in playlist pe repeat Justin Bieber & Jaden Smith - Never say never (:">)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails