Sunday, September 12, 2010

Review new products

Daca tot am facut haul dupa tura de shopping, acum ca e seara si am incercat toate produsele, e timpul sa spun prima parere. 
Laptele vitaminizant demachiant: il ador, e super!! Imi curata si vitaminizeaza atat de bine tenul, chiar nu ma asteptam! (Gerovital)
Crema-gel matifianta: dupa ce am curatat bine tenul cu demachiant si apoi gel exfoliant, am aplicat crema, tenul meu e asa moale, catifelat, fara pic de luciu sau exces de sebum, ok, crema asta m-a cucerit! (Elmiplant)
Pallete Color&Gloss: pt o vopsea fara amoniac, ma surprinde cat de pigmentata si puternica e. A prins foarte bine, a regenerat firele de par subtitate (aaahmazing stiu), are un lucriu superb iar parul meu arata yummy. Acum ramane de vazut cat de bine se va mentine culoarea. BTW daca vreti sa folositi vopseaua asta (Black Trouffle) aveti maaaare grija, pateaza INGROZITOR! Noroc ca in locul unde m-am patat am tatuajul si se poate confunda pata cu el.
Balsamul de par Garnier cu ulei de avocado si unt de karite: e super, pe langa mirosul yummy hraneste, descurca parul incurcat si regenereaza (atentie e pt par uscat, dar il folosec doar pe varfuri). 

Cam atat pot sa spun despre ele momentan, voi mai reveni cu comentarii dupa o perioada mai indelungata de testare. Acum e timpul sa ma indrept catre patul meu extra-comfortabil si sa ma pregatesc psihic si sufleteste pt ziua de maine. Wish me luck, chiar am emotii :)) lol. Pt cei care incep maine noul an scolar, multa bafta si celor care mai au ceva pana incep, bucurati-va de vacanta cat mai puteti!
& Thanks tuturor celor care imi viziteaza blogul am facut si eu 1002 de vizualizari! So proud!
Doo da doo! Have a great day! @SuperficialDoll

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails