Tuesday, September 28, 2010

You & make-up: Lauren's Vampire Girlfriend

 Hey dolls, again! Revin cu acest tip de postare, unul nou, in care voi, cititoarele aveti ocazia sa-mi aratati recreerile voastre la look-urile facute de mine. Si ca sa fie frumos :)) Miss Lauren e cap de lista, adica prima!
 Dar hai sa lasam vorbaria si sa va arat exact ce si cum.


Mie personal imi place foarte tare cum i-a iesit! Mi se pare chiar ca se vede muuult mai bine decat in pozele mele. Superb si ii sta si foarte bine asa. Cine vrea sa vada intreaga postare a lui Lo, click aici!
Daca mai incercati si voi alte look-uri sau chiar asta si vreti sa-mi aratati, puteti sa trimiteti un mail cu pozele la: superficialdoll@yahoo.com
Have a great day! @SuperficialDoll, Dodo.

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails