Saturday, October 9, 2010

LOTD: Raspberry Madness

Hey dolls! Desi stiu ca v-am promis alte look-uri, azi revin cu ceva mai colorat (nu foarte) care poate fi utilizat si ca look pt Halloween, daca va ganditi sa fiti Cruella De Vil (inspirat de colectia Venomous Villains by MAC - preview aici si de un make-up facut de unul dintre make-up artistii MAC la o prezentare anticipata a noii colectii), dar puteti sa-l considerati si ca fiind potrivit pt bridal, pt persoanele mai indraznete - initial nu l-am facut cu intentia de a avea un Halloween sau bridal look.. just an everyday look amintindu-mi de creatia make-up artistilor MAC. Sper sa va placa!


Produse folosite:
ELF Eyelid Primer
NYX Eyeshadow Base - white
ELF Quad - Lace Luxe
NYX Make-up Kit S104
ELF Cream Liner
AVON Gel Liner
AVON Mascara Supershock
NYX Faux Lashes - Nirvana



Scuzati tenul.. such a bad skin day :| - de cand sunt racita si mi s-au prescris foarte multe medicamente, vad ca pe tenul meu apar cosuleti si porii sunt tot mai largi, nu stiu daca are neaparat legatura cu asta, dar parca de atunci tot mai pronuntate sunt problemele. Astfel ca am editat pozele sa nu fie deranjante dpdv estetic. Pt sprancene care din cate vad in poze par cam aiurea, am folosit un sablon ELF, un quad Avon - sueded nude daca nu ma-nsel si ELF clear mascara, in realitate nu arata asa rau.

Sper maine sa revin cu una dintre postarile promise! Hope you have a great week-end! 
Aici e foarte frig, aproape de 0 grade, ploua, iar la munte ninge :)) la voi cum este? Cum va petreceti acest week-end? Si ca sa continui putin cu off-topicul o sa va marturisesc ca postarea asta o fac intre vizionarea meciurilor de handball de pe DigiSport. Voua va place handball-ul? Eu il ador!
Have a great day! @SuperficialDoll, Dodo.

22 comments:

  1. love this look so much!! and i love your page layout!

    ReplyDelete
  2. @ares thanks so much hun! too bad that i don't have an international blog so that you can actually understand what i'm saying :(

    hugs

    ReplyDelete
  3. Ai avansat! Arata mult mai bine decat primele LOTD-uri pe care le-ai realizat pt blog. Felicitari!

    ReplyDelete
  4. @iulia thanks! era si timpul nu? :)) te pup

    ReplyDelete
  5. Foarte dragut! Si ai asa niste ochi frumosi :X care sunt pusi in evidenta mult mai bine cu acest make`up.

    E frig si aici, stai linistita ca nu esti singura care se plange de temperaturi scazute. Nu sunt chiar 0 grade, dar pe undeva pe la 6-7 grade sunt. Si acum pe seara a inceput sa si ploua. I hate this cold weather ... *sigh*

    ReplyDelete
  6. @iguanitza thanks ale! :*

    nu ma plang de frig cat ma plang de faptul ca traiesc in ro si n-am caldura in casa :-l

    ReplyDelete
  7. ummmm... cum nu ai caldura in casa? :-s

    ReplyDelete
  8. ce culori dulci...ti`a iesit f frumi;)).pup

    ReplyDelete
  9. @iguanitza stau la bloc si asociatia de locatari a refuzat sa dea drumul la caldura pt ca vezi doamne tre sa faca economie /:) oameni prosti

    ReplyDelete
  10. pai n`ai centrala? Eu nu inteleg chestia asta e frig, racesti, te imbolnavesti (mai ales oamenii mai in varsta ..) si pe urma dai banii pe medicamente.... Fa scandal >:)
    Ia`ti eventual si un calorifer din ala ce`l bagi in priza .

    *kiss*

    ReplyDelete
  11. vai,ce`mi place cum arati,bruneta cu ochi verzi!adorabila!eu sunt satena,mai exact e un castaniu inchis si am ochi caprui-verzui.sunt undeva la mijloc [:-l ],mi`ar fi placut sa fiu bruneta natural cu ochi verzi:D[nu cred ca te interesa dar mi`am zis si eu oful=)) :D ].cat despre machiaj ,sa stii ca imi place,ca de obicei:X si nu te mai scuza cu tenul,cred ca fiecare avem zile proaste cu el:-j.te pup>:d<

    ReplyDelete
  12. @iguanitza nu, n-am centrala tocmai pt ca vreau sa ma mut si nu vad rostul. intr-adevar sunt inchisi la minte.. nu se gandesc ca totusi trebuie sa plateasca gazele, pt ca pot sa jur ca nu stau babele si mosii in frig, ci cu toate ochiurile de la aragaz aprinse, unde mai pui ca daca se-mbolnavesc au de dat bani la doctori si pe pastile.. ca sa nu mai zic ca se vaita de pensiile mici. de-a dreptul tampiti altfel n-am cum sa le zic.

    cireasa de pe tort? azi au fost aproape de 10 grade si guess what?! au dat drumul la caldura :))

    ReplyDelete
  13. @anonim :)) merci mult, in pozele astea mie-mi par mult mai albastrii ochii mei decat de obicei :| de obicei ii am spre verde sau gri :)) oricum chill out, eu imi doresc foarte tare sa ajung din nou la saten :X si nu te stresa, asa cum tu ti-ai spus oful in comentariul asta asa imi spun si eu oful in fiecare postare de pe blog :)) de-aia exista blogurile, sa ne impartasim ofurile. cat despre ten, sunt perfect constienta ca toate avem probleme de genul, doar ca vreau sa previn comentariile de genul: vai ai blog de beauty si ai un ten oribil, sau esti atat de falsa si-ti editezi pozele.

    te pup si thanks de aprecieri

    ReplyDelete
  14. Pana la urma ai ochi albastri sau verzi? :D
    ai un iris cameleonic pot spune, in anumite look-uri sunt verzi, in altele albastri, prea fain!
    Asta e chiar divin!

    ReplyDelete
  15. @ella pt mine e un iris enervant! =)) nu ma-ntreba ce culoare au ochii mei pt ca nu stiu.. se intampla sa fie verzi.. albastrii si de multe ori gri. mai apar si 2 dungi portocalii pe ochiul drept si m-am scos de tot.

    merci mult te pup :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails