Saturday, November 13, 2010

Blog award!

Haha, I've fot my 1st blog award! Thanks Adyna  !
Am zis sa revin asa de repede si cu postarea asta, pt ca initial voiam sa precizez totul in cealalta, insa era deja prea lunga si n-am vrut sa va plictisesc prea tare. Asa ca voi face o mini-postare despre blog award.
Nu am prea multe de zis, decat multumesc Adyna ca te-ai gandit la mine! Si multumesc tuturor celor ce-mi viziteaza blogul, din nou! Se pare ca acum sunt pe locul 2585, asa cum v-am spus continui sa avansez datorita voua, asa ca thanks a lot! Nu ca ar conta in vreun fel material sau fizic lucrul asta, dar conteaza spiritual sa stiu ca-mi este apreciata munca!

Eu il dau mai departe tuturor celor ce se afla in blogroll-ul meu, cu anumite precizari speciale, sper sa nu va suparati fetele celelalte, insa blogurile respectiv bloggeritele care au mentiune speciala sunt fetele cu care conversez cel mai mult si de care m-am apropiat cel mai mult! Don't worry, I still love all of ya! (In no particular order!)

& Now off to go to Bucharest! :D
Have a great day! @SuperficialDoll, Dodo.

12 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails