Monday, January 10, 2011

Nu imi place!

Hey dolls! Recunosc ca pentru azi nu aveam in plan sa fac o postare, insa nu m-am putut abtine dupa ce am verificat mail-urile de pe o adresa de rezerva pe care o foloseam de obicei pentru comenzi pe site-urile de make-up. Si cum nu se putea sa incep saptamana intr-o nota happy ci intr-una mad, iata povestea mea. 
Vineri, cam pe la ora 8pm m-am hotarat sa pun o comanda la ELF cosmetics sa profit de promotia cu pensulele si ca tot vorbeam cu verisoara mea care are liquid liners de la ei si eu se intampla sa nu am de fel, am zis sa pun si liquid liners. 
Iata comanda exacta
Asta ca sa vedeti si voi ce comanda am si exact ce produse sa nu mai patesc cum am patit cu glossul despre care v-am spus aici.
Toate bune si frumoase, pana Duminica, cand am incercat sa imi curbez genele cu vechiul meu clestisor Elite (scuzati cacofonia precedenta) si am avut surpriza sa imi dau seama ca mi se strica clestisorul si face orice numai sa imi curbeze genele nu, orice incluzand ciupit de pleoape, intratul partii cauciucate in ochii etc.
Intamplarea a facut sa vad un video de-al lui Dulce Candy pe youtube (cred ca ea era nu-mi mai amintesc exact) in care lauda clestisorul de la ELF. Si cum ma tot foiam eu ce sa fac ce sa fac, zic hai ca le dau mail celor de la ELF poate ma ajuta ca sa nu mai pun inca o comanda doar pentru un clestisor. Zis si facut, ieri seara le-am dat mailul.
Azi am tot verificat pe la 3 cand am ajuns acasa sa vad am primit sau nu raspuns. Nu, inca nu primisem. Intre timp am dormit si pe la 7 m-am trezit zic sa verific iar. Vad 2 mailuri. Primul fiind de la o doamna/domnisoara Corina Rus, nedandu-mi seama dupa nume am zis sa-l verific primul. Iata ce mail am primit si iata si mailul trimis de mine.
Stupoare, ies din fereastra aia, intru inapoi in Inbox si ce-mi vad ochii, cu 16 minute inainte de asta ei imi trimit mail cum ca mi-au expediat comanda.
De ce v-am facut printscreen asa? Ca sa vedeti si voi ca nu am dat 1-2 comenzi la ei, am comenzi cumulate de peste 300 ron, destul de mult as zice eu dat fiind faptul ca au produse la vanzare de 8 ron. Bun, dar totusi ce nu-mi place: pai e simplu incepand de la raspunsul primit de la reprezentantul companiei (HELLOOOO NU COMAND PE BANII VOSTRII PRODUSELE TOT LE PLATESC, SI E MAI USOR PENTRU MINE CA SI CLIENT SA AM O ADRESA DE MAIL MAI LA INDEMANA CA SA POT DA COMENZI LA VOI OR JUST KEEP IN TOUCH, daca aveti oferte eu de unde sa stiu daca mi le trimiteti pe o adresa pe care n-o folosesc? Nu-i in avantaju vostru?), pana la tactica mascata de a ma pune sa efectuez alta comanda ca sa mai platesc aiurea posta, bine ca nu-s ei deloc prosti cine naiba pune comanda cu UN produs de 8 ron si posta de 9 ron. Era logic ca as mai fi comandat cel putin inca un produs. Si cum naiba se face ca am primit raspuns chiar la 16 minute dupa ce mi-au expediat comanda?! Am explicat mai sus. 
Ei bine lucrurile astea cam inseamna minusuri pentru ei. Asta pentru ca nu le-am facut nicio reclamatie cand am primit un alt produs decat cel dorit si pentru ca nu le-am facut nici macar un review in totalitate negativ, ci am incercat sa fiu cat mai putin exigenta cu produsele, deh doar costa 8/18 ron (cam mult fata de 1/3$ cat e pretul real in America).

Din pacate sunt putin mad pe cei de la ELF Romania si va spun cat se poate de sincer, fetele de la NYX au fost de o mieee de ori mai dragute si m-au ajutat ori de cate ori am avut nevoie. Stiu ca multe dintre voi au avut experiente mai putin placute cu cei de la NYX, insa eu va spun foarte sincer, atunci cand ramaneau fara anumite produse comandate de mine, ma sunau imediat, imi spuneau si ma intrebau daca in schimb doresc sa plasez alta comanda chiar prin telefon sau pur si simplu sa anulez comanda si sa o retrimit dupa ce actualizau stocurile. Si lucrul asta nu s-a intamplat doar o data ci de mai multe ori. Ba chiar imi amintesc perfect atunci cand mi-am luat kitul de la ei, comandasem s101, pe care nu-l mai aveau si m-au sunat sa-mi comunice, apoi am vrut sa iau s102, dar mi-au recomandat s104, la un pret mai mic si cu muuult mai multe culori decat cele precedente. Ei bine, asta da grija fata de clienti! 

In concluzie, thumbs up Joyme JWL si too bad ca nu mai aduceti produse NYX la preturi accesibile si thumbs down ELF cosmetics pentru strategiile voastre de marketing.
A si sa nu uit, la urmatoarea eroare, promit ca ii voi anunta. Desi sincer sper sa nu se intample sa primesc alta comanda & so on.
Have a wonderful day! @SuperficialDoll , Dodo.

35 comments:

  1. Hopaa! Bine ca ai pus primul print screen. Oferta cu pensulele e valabila pana maine sau sunt eu nebuna? Am comandat in seara asta 4 pensule si toate au fost 8 lei si niciuna 4 lei. Am crezut ca o sa scada la sfarsitul comenzii, am si scris ca optez pentru oferta cu 50% reducere la a treia pensula cumparata.
    Dupa ca am trimis comanda am aflat ca pensula mixta nu e buna de nimic. Le-am trimis formular de contact si i-am rugat sa imi schimbe pensula mixta cu o crema iluminatoare. Sunt curioasa ce raspuns primesc. Daca spui ca sunt asa neseriosi, maine ii sun. Si daca apar probleme nu ridic comanda si nici nu mai comand de la ei. Am facut candva o simulare pe site-ul din US si taxele postale erau foarte convenabile. Mai bine astept 3 saptamani decat sa umplu buzunarul altora.

    ReplyDelete
  2. @chocolate da oferta e valabila pana maine. :)) mie mia scazut la sfarsitul comenzii dupa ce am aplicat reducerea aia. hai ca m-ai facut si pe mine curioasa, chiar vreau sa vad ce raspuns primesti si tu. mie una mi s-au suit piticii la cap cand am citit raspunsul, recunosc. sa stii ca as fi facut si eu comanda pe siteul din US doar ca la mine e foarte imprevizibila starea sau mai bine zis e imprevizibil locul unde ma aflu. asadar daca dau o comanda si astept 3 saptamani, nu-i sigur ca sunt tot acasa, la ploiesti. pendulez intre oradea si ploiesti si niciodata nu stiu cand plec/vin asa ca nu-mi permit luxul sa astept atat :(

    chiar te rog sa-mi zici si mie ce raspuns primesti. te pup

    ReplyDelete
  3. Chocolate, si eu am facut comanda, insa trebuia sa optezi numai pentru una din oferte, nu si cea cu 5% de pe Facebook si cea de 50% la pensule.. Pensula mixta mie mi se pare buna.. oricum parerile sunt impartite :P

    Dodo, noi am mai vorbit de problemele cu comenzile si mai ales de diferentele ELF si NYX.. I so miss NYX right now :( Cand vii in Bucuresti, sa dam o raita la Marionnaud sa ne uitam la standul de acolo, desi preturile sunt mult mai mari deecat erau pe site la MakeupShop :(

    puup

    ReplyDelete
  4. Shit! Nu am vazut ca trebuie click-uit acolo.
    Abia acum am vazut. Sper sa fie ok.

    ReplyDelete
  5. @lauren

    da am vorbit. abia astept sa mai vin pe acolo. we need a starbucks day too! :)) stiu de preturi :(

    ReplyDelete
  6. @chocolate ahh uitasem de pensula, choco, intr-adevar depinde, sper sa ai noroc cu pensulele. depinde de lot, eu am unele foarte bune de la elf si una care m-a dezamagit abia dupa prima spalare.. abia daca mai pot s-o folosesc

    da sa stii chiar voiam sa te intreb daca ai clickait acolo :))

    ReplyDelete
  7. Ma gandeam eu ca nu sunt singura suparata pe elf :D:D

    ReplyDelete
  8. @adina se pare ca nu :| sper doar sa nu ma supar mai tare :))

    ReplyDelete
  9. păi în primul rând, nu cred că au oameni care să se ocupe așa cum trebuie de clienți, de comenzi etc. Faptul că ți s-a răspuns după 16 minute după ce a fost trimis coletul indică faptul că acolo nu se comunică.
    Sau poate au prea multe mail-uri, nu știu.
    La prima comandă știu că am așteptat și eu vreo o săptămână să îmi expedieze coletul, timp în care le-am trimis 2 mailuri să întreb ce se întâmplă și de abia ce am primit un răspuns....

    ReplyDelete
  10. Nici eu nu sunt suparata.
    De ce sa fiu suparata daca nu am vazut ca trebuie clik-uit? Numai ca am scris la comentarii, la finalul comenzii ca optez pentru oferta 50% blabla. Acum .. 4 lei nu-s un capat de tara, conteaza sa fie ok colaborarea.

    NYX :( .. M-am uitat in Ina Center Tm si o ascutitoare (aia imi trebuie pt ca nu am comandat-o la timp si nu am gasit una potrivita pt jumbo) costa 18 lei. Pe site-ul romanesc costa 9 lei. Mi se pare o diferenta enorma si un pret exagerat pentru o ascutitoare. Doar ca sa fac conversatie am mai intrebat cat costa un fard de ochi mono si era 23 lei. Am lasat-o balta si am iesit din magazin.

    ReplyDelete
  11. Hello...here's a tip...da like la pagina asta http://www.facebook.com/#!/elfcosmeticsUK
    Este pagina ELF uk, au frecvent promotii cu transport gratuit sau gift with purchase si sunt chiar foarte seriosi. Eu odata am dat din greseala aceeasi comanda de doua ori, am dat mail cu explicatii si in 3-4 zile aveam banii inapoi in cont. Plus ca reinnoiesc stocul mult mai frecvent, au produse care pe site-ul romanesc nici nu au ajuns. Iti tb un card pentru plati internationale, puii banii in cont si astepti coletul la posta de unde apartii.
    Am scris romane, sorry, hope this helps!

    ReplyDelete
  12. @iguanitza probabil. oricum e aiurea. pana la urma merg pe principiul clientul nostru stapanul nostru si totusi e aiurea ce fac ei.. :-?? sa vedem ce-o sa fie de acum incolo

    ReplyDelete
  13. @chocolate I SO MISS NYX! stiu ca in ina sunt preturi foarte mari :( too bad.. :( inca ma mir ca au ajuns si la noi pe piata reala nu doar pe cea virtuala.

    ReplyDelete
  14. @AliceWonders merci de tip, aici intervine alta problema in cazul meu, am cardul, as putea face comenzile insa banii mei nu sunt in cont, sunt blocati undeva si am cardul gol.. (ca sa vezi alta demonstratie a eficacitatii romanesti) problema e ca si la ei preturile sunt oarecum mai mari. o sa vad si o sa analizez ce si cum.

    ReplyDelete
  15. @BettyReviews tocmai de-aia nici eu n-am facut gargara pentru produsul gresit. nici acum n-am sa fac, am facut putin aici pe blog, dar la urmatoarea eroare o sa am grija sa-i si anunt.

    ReplyDelete
  16. 1. eu nu știu de ce să amânați dacă ceva nu e în regulă? Sunt niște greșeli care se fac pe banii noștri ! Eu la a doua comandă mi-am luat 3 pensule, din care una năpârlește, și o cremă iluminatoare pare "defectă", dar la pensule mă așteptam.. Sincer, nu știu dacă o să mai comand prea curând.

    2. Dodo, dacă ai banii blocați pe undeva,probabil e din cauză că nu ai limite la card și unele site-uri "cer" lucrul ăsta... trebuie să mergi la bancă și se rezolvă și nu vei mai avea probleme.

    ReplyDelete
  17. Dupa ce dai like si incepi sa vezi in feed-ul de la FB toate ispitele, mai vorbim :))) produsele din gama normala sunt £1.50, adica vreo 7,5 lei, o beauty enciclopedia e 6 lire. Nu iti mai insir si eu ispite...Sper sa rezolvi problema cu cardul, astept si eu unul de la BRD de vreo 3 sapt. Enough ramble, bye! :*

    ReplyDelete
  18. @iguanitza 1. nu prea am avut probleme, recunosc, blending eye dupa prima spalare s-a dus naibii si sambata am ramas intr-o mana cu manerul si in cealalta cu capatul de la brush all face.. dar n-ar fi aia mare problema. anyway vad ca deja lumea e din ce in ce mai nemultumita de ei.


    2. am fost azi la banca, nu e vina lor. banii de care zic sunt de fapt banii din alocatie. in septembrie mi-am facut card visa si acum am 2 carduri, treaba e ca am implinit 18 ani si liceul meu trebuia sa trimita cereri cu dovezi cum ca inca sunt in liceu si trebuie sa primesc alocatia. asadar eu alocatia n-am primit-o din august si n-am s-o primesc pana in februarie. e vina celor din liceu :-j sau celor de la casa de pensii. si trebuie sa mai merg din nou la banca sa ma ajute sa configurez cardul pt plati online pt ca exact la ultimul pas da eroare. crap!

    ReplyDelete
  19. @AliceWonders nu-mi face chestia asta te rog =)) chiar nu am nevoie de ispite, nu acum :))

    si eu am carduri tot de la BRD, un visa si un maestro. n-am probleme cu ele atat ca trebuie sa-mi activeze facilitatea de plati online pe care n-am putut-o face personal din cauza ca da eroare la ultimul pas :* noapte buna

    ReplyDelete
  20. Ok, tac :))) si eu ma simt la fel acum cu toata agitatia reducerilor de la sephora. Am senzatia ca pana pe 14, cand primesc banii, se golesc rafturile :))))We need help! Hope everything works out...si sa vezi ce bine iti vor prinde banutii adunati acolo! Nb!

    ReplyDelete
  21. @AliceWonders aaahh nuuuuu! Paletele too faced omg :| :(( chiar acum pot sa zic ca in afara de card, as avea cum sa profit de reducerile de la sephora, doar ca pana pe 14 nu am cum sa ajung in bucuresti! damn ce soarta cruda =)) :*

    ReplyDelete
  22. Dodo,
    Blending eye-ul meu arata perfect dupa cateva luni de zile de uzura zilnica si o si terorizez cu uscatorul de par cand am nevoie de ea urgent.
    Numai o pensula pt aplicarea fardului s-a dezlipit la maner (din cauza unei prietene care nu stie sa aprecieze lucrurile altora), dar am rezolvat-o cu o picatura de Picatura.

    ReplyDelete
  23. @chocolate o sa fac maine poza la blending eye sper sa am si timp. nu stiu cum sa explic insa perii din interior parca s-au incalcit si nu se mai aseaza deloc.

    cat despre cealalta si eu tot cu picatura am rezolvat-o.. la mine s-a uscat cleiul ala si lemnul de la maner. :*

    ReplyDelete
  24. oooo alocație... cât mai e alocația în zilele astea? :))
    când eram eu într-a 12-a primeam 220.000 lei , cumpăram ori cartelă de reîncărcare, ori mergeam la sucuri și luam țigări :))

    dacă nu ți-a mai venit din august înseamnă că în februarie te îmbogățești:))

    ReplyDelete
  25. @iguanitza da da razi tu razi acu :)) nu stiu sigur sa-ti zic cred ca e dublu 44 ron :-?? atat stiu ca mereu scoteam 40ron. daaa cred ca de asta mi-ar ajunge si mie acum.. ca deh tigarile s-au scumpit iar cartelele, cel putin la orange de 5-7euro nici nu stiu exact sunt in jur de 30 ron :))

    abia astept sa ma imbogatesc :))

    ReplyDelete
  26. Dupa ce te imbogatesti poti face comanda pe elfUK. :))

    ReplyDelete
  27. :-O Nu pot sa cred... Foarte aiurea! Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, nu ma asteptam sa fie asa neseriosi... Anyways, pacat, produsele sunt bune, din pacate staff-ul se pare ca lasa de dorit...

    :*

    ReplyDelete
  28. @alexandra da si au preturi rezonabile.. :( dar vad ca nu numai eu sunt nemultumita de ei in ultimul timp

    ReplyDelete
  29. Nu am primit nici un raspuns de la ei, era de asteptat. Nici nu am sunat pt ca azi nu am avut chef de cearta. Am lenevit si am facut un tutorial.
    Maine dimineata ii sun.

    ReplyDelete
  30. @chocolate ... imi pare rau ca n-ai primit raspuns. pe care dintre cele 3 bloguri te gasesc cel mai des? ca sa il bag in blogroll sa-mi fie mai usor sa-l urmaresc. pup

    ReplyDelete
  31. Buna!

    Multumim de apreciere, promitem sa o tinem tot asa! Si noua ne parte foarte rau ca nu mai distribuim NYX dar am ales sa fim fair play fata de clienti decat sa ne marim profitul.


    Si acum ceva "out of the records" !!! a durat ceva dar a sosit primul lot de marfa care consta in pensule ....ca tot se vb de pensule pe blog Mai dureaza un pic pana le publicam pe makeup shop.

    Scuze de off topic, sper ca nu am deranjat..

    ReplyDelete
  32. @Makeup-Shop Desi imi pare rau ca nu mai distribuiti NYX, ma bucur ca sunteti de partea clientilor.

    Cat despre pensule si lotul de marfa, abia astept sa avem noutati! Nu m-a deranjat chiar deloc faptul ca ati anuntat lucrul asta, chiar mi-ar face placere daca ne-ati anunta cand se redeschide siteul.

    O seara frumoasa.

    ReplyDelete
  33. Deci ... ca sa incep ca intelectualii.
    Nu am primit nici un raspuns la formularul de contact. Am sunat acum si abia mi-a raspuns o domnisoara nu foarte simpatica. Produsele nu se pot schimba pe motiv ca sunt prea multe comenzi. Si comanda mea deja a fost expediata azi. Ma gandesc ca au foarte multe comenzi daca au timp sa le puna la posta asa repede, in mai putin de 30 de ore.
    Am ramas cu pensula. Pe de-o parte ii inteleg... nu ei fabrica produsele si trebuie sa scape de produsele pe care le primesc, orice stare ar avea. Dar trebuie sa ma gandesc si la portofelul meu. :))
    Au tinut cont de oferta aia cu 50% blabla si a trea pensula este redusa.
    Si primesc un cadou, desi am gresit unul din cele 10 mail-uri de recomandare.


    Si mie imi lipseste NYX.

    Blogul meu e http://chocos-pretty-things.blogspot.com/
    Primul a facut parte din viata mea, la un momentdat, si nu as vrea sa-l sterg. In cazul celui de-al doilea, ma mai gandesc.
    Sa ai o zi placuta!

    ReplyDelete
  34. @chocolate ma bucur ca primesti cadou eu nu am mai primit pt ca am primit vreo 2-3 deja :)) si nu mai am mailuri. era de asteptat sa nu-ti raspunda. sincer nu stiu eu cat de multe comenzi au sau nu, asta nu le da dreptul sa se poarte asa cu clientii.

    te-am adaugat in blogroll! eu deja mi-am sters 3 bloguri :)) bine unu nu ar trebui sa-l pun la socoteala ca era wordpress si era big crap!

    te pup o seara faina sa ai

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails