Sunday, January 16, 2011

Sunday Evening Rambling + Coming up

Hey dolls! E duminica (damn!) seara (aproape.. 6:25pm) si stiu ca v-am promis un lotd zilele astea, azi asta am incercat sa fac si eram aproape gata cu lotd, cand m-am decis sa-mi pun si gene false. & guess what? Sunt mai tolomaca decat de obicei, si in loc sa-mi lipesc genele de pleoape (dar cat mai aproape de lash-line!) mi le-am lipit exact pe gene. & again, guess what?! Mi-am lipit genele mele naturale intre ele, nicidecum genele false unde trebuia. Si ca sa va descriu mai amanuntit, toata actiunea s-a intamplat in inner corner, deci?! Tot lipiciul mi-a intrat in ochi (asta in cazul in care nu mi se lipisera pleoapele una de alta..). Acum sincer, nu stiu care-i problema, sa fie de la mine si lipsa mea acuta de dexteritate din ultimul timp, sau de la perechea de gene false extra-cheap? E prima oara cand patesc asa ceva (bine nu prima oara cand imi stric un make-up cu gene false, insa n-am mai patit sa-mi lipesc genele si pleoapele. grrrrr!), totusi inclin sa cred ca e de la lipsa mea de dexteritate si de la faptul ca si ieri si azi am avut parul incalcit (nu c-ar avea vreo legatura directa cu faptul ca nu mai stiu sa ma machiez - hai bine bad make-up day; doar ca uneori am impresia ca, cu cat mi-e mai incalcit parul cu atat mi-e mai incalcita mintea - asta apropo de Tangled - must see!).

Stiu ca deja incep sa va plictisesc with my rambling la la la.. insa vreau sa am postari constante si nu stiu despre ce v-as putea scrie daca tot nu-mi ies lotd-urile. Bine, v-as putea arata cele 4 perechi de faux lashes, insa mi se pare aberant de plictisitor, asa ca astept sa vina comanda de la Farmasi (daaa, mi-am dat comanda la Farmasi cu 3 rujuri si un blush, asta din cauza ca "mi-a facut pofta" Andreea si din cauza faptului ca am realizat ca momentan mai am doar 4 rujuri - in general aveam vreo 6-7 dar am tot facut cadou pe masura ce-mi luam) si vi le voi arata atunci. Si daca tot nu mai stiu cu ce sa va incant, desi ma straduiesc, ce-ati zice daca ati face voi requesturi?! In ultimul timp n-am mai primit niciun fel de request si sincer nu mai stiu ce sa mai postez.

Si daca tot am zis coming up, ei bine make-up-ul de azi era cel al Angelinei Jolie in The Tourist 


Sau mai bine postez o data la 2-3 zile ca sa nu va mai incarc cu chestiile mele incoerente si inutile?
Sa aveti un inceput de saptamana cat mai frumos, la mine pot sa spun ca o sa fie ok pentru ca mi se vor incheia mediile saptamana asta.. asa ca o sa fie in acelasi timp si agitata dar si lejera saptamana asta. 
 
Have a wonderful day! @SuperficialDoll , Dodo.

10 comments:

  1. eu iti propun un TAG: What's in my purse? (cu poze)
    o sa il fac si eu maine poimaine daca am timp :*
    te pup

    http://the-beauty-diary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. @denisa multumesc de propunere, am facut tagul acum ceva timp..

    si inca ceva te-as ruga sa nu-ti mai lasi linkul de la blog in comentarii.. ti s-a sters o data comentariul fiind cosiderat spam.

    http://superficialdollstyle.blogspot.com/2010/10/tag-whats-in-my-purse.html aici am facut tagul.

    te pup si o noua saptamana cat mai frumoasa

    ReplyDelete
  3. okei :*:*
    nu voi mai lasa linku :">

    o saptamana frumoasa si tie si mersi mult de follow.

    i really appreciate it!

    ReplyDelete
  4. @denisa de obicei n-as fi avut nicio obiectie, doar ca mai nou sunt cautata de anumite persoane doar pentru a le face reclama.. nici macar nu-mi citesc blogul, ci doar din pura dorinta de afirmare.

    n-ai pentru ce :* pup si mai vorbim

    ReplyDelete
  5. Haha ce bine imi pare ca ti-am facut pofta de rujuri(a sunat ciudat asta :))))) Anyway sunt sigura ca si tu o sa imi faci pofta cand o sa iti ajunga comanda :D

    ReplyDelete
  6. @andreea :)) dar chiar asa e :)) pup (mi-am luat cele 2 rujuri pe care le ai si tu si nuanta 03 parca :-? )

    ReplyDelete
  7. eu ți-am spus că îmi plac genul de postări în care să citesc cum s-a desfășurat ziua respectivă:)
    eu ți-aș propune să scrii ce vrei tu, ce simți tu atunci când nu ai nimic pregătit.
    Și dacă nu e LOTD, poți face un review...

    Te pup

    ReplyDelete
  8. @iguanitza sincer? tocmai de-aia am si postat asta :)) mizam pe tine stiam ca o sa-ti placa :))

    ReplyDelete
  9. awwww ! ești așa drăguță:*
    atunci...mai aștept astfel de postări că-mi plac:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails