Saturday, September 4, 2010

Dare to do it: Kardashian Classic Smoky

Hello, hello everyone! Ieri seara am primit un "dare" de la Lauren si anume, dupa tutorialul Marlenei sa reproduc un look. (TBQH asteptam de ceva timp ca Miss L sa imi dea o provocare de genul :D ) 
Sooo... this is what I came up with: 


(Scuze de fetele pe care le am in ultimul colaj, dar vorbeam la telefon si ma facea sor'mea sa rad)

Lista produselor: 


Eyes:
  • NYX Eyeshadow Base - 01 White
  • ELF Brightening Eye Color - Hazy Hazel (1, 2, 4)
  • ELF Brightening Eye Color - Luxe (5)
  • NYX The Runway Collection - Supermodel (3a)
  • NYX Long Pencil Eye - 01 Black (3b)
  • Alix Avien Glittering Eye Liner - Brown (2b)
  • Faux Lashes No Name 
  • Bourjois Mascara 1001 Cils 1001 Lashes
Lips:
  • Miss Sporty So Clear Coverstick - 02
  • ELF Candy Shop LipGloss - Berry Pop
 Face:
  • Rimmel London Renew & Lift Smoothing Concealer - 100 Ivory
  • Revlon Color Stay Foundation - Combination/Oily Skin 180 Sand Beige
  • Ruby Rose Deluxe Make-up Kit - Bronzer & Blush
Tools:
  • ELF Professional - Foundation Brush
  • Avon Brush & Smudger ( am folosit-o pt concealer, e prea aspra pt fard)
  • Radiant Eyeshadow Brush
  • Ja-de Eyeshadow Brush - No. 3
  • Douglas Angle Brush
  • Ja-de Contouring Brush - No. 02
  • Elite Professional  Lash Curler
 Acestea fiind spuse.. ditamai testamentul ca asa obisnuiesc eu, astept comentarii, critici (constructive! nu rautacioase) si pareri. Sper sa va placa ce a iesit, mie una-mi place foarte mult.
Have a great week-end! Doo da doo!

*PS: Nail polish by ELF - Black & pt sprancene folosesc quadul True Color Sueded Nude by Avon
Tutorial Make-up Geek - Kardashian Classic Smoky

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails