Friday, September 3, 2010

Some of my babies are here!

Wohooo! De cand astept sa-mi vina produsele astea! (nu de foarte mult timp ce-i drept.. am dat comanda duminica, luni au expediat-o iar ieri a venit coletul, prin posta, azi l-am ridicat!)
Sooooo there we go! 


Asa am primit produsele in colet, acestea sunt ambalajele & so on.

Nail polishes:

1517 - Black

1506 - Champagne


Ojele sunt super, se usuca repede, sunt multumita de culori, ce sa mai super! Acum voi testa si rezistenta, asa ca va voi spune pe parcurs. 

Eyeshadows:

Luxe


Hazy Hazel

Ca sa fiu sincera, preferatul meu este Luxe, ador nuantele. Nici Hazy Hazel nu e mai prejos, dar Luxe is my no 1. Despre ele.. pro: (nu am folosit niciun fel de baza) asa cum le vedeti, asa sunt de pigmentate (daaaaaaamn pigmented!), textura e superba usor satinata (j'adore!), no strange smell. 
Cons: mi se par foarte, dar foaaarte mici :( si nici nu ma incanta ambalajul :D nici oglinda aceea foarte mica, nu-si are rostu, iar bureteii nu-mi plac de fel. Cu fardul in sine n-am niciun fel de problema chiar sunt EXTREM de multumita, am cu ambalajul doar :D

Candy Shop Lipgloss in Berry Pop

Ador lipgloss-ul asta! De la miros, pana la textura si ambalaj! GENIAL! Si stiu ca desi vi se pare foarte deschis pe buze, in comparatie cu ce e in cutiuta, nici nu ma asteptam sa fie mai pigmentat, dar este perfect asa cum este, mie-mi place, chiar foarte mult! Textura e cremoasa, deloc lipicioasa si hidrateaza buzele, eu personal cred ca-l voi folosi ca si lip-balm (asta in cazul in care nu-l mananc :D hihihi).

Professional - Foundation Brush


Ador ambalajul, designul nu mai spun, simplu si elegant. Pensula in sine e super buna, desi fibrele mi se par sintetice (daca gresesc anuntati-ma), perii ei sunt moi, super flexibili. Inca nu am folosit-o dar sunt sigura ca imi va fi indispensabila! 

Ultimul, dar nu cel din urma. S-ar putea sa vi se para absurd faptul ca am lasat la urma acest Liquid Eyeshadow, dar l-am lasat special pt ca este cadoul pe care l-am primit de la ei, la comandarea a 6 produse.

Liquid Eyeshadow - 7405 Green Machine

Textura light si metalica. Imi place cum se aplica, desi inca nu l-am incercat, sunt sigura ca nu se va strange in pliul pleoapei deoarece s-a uscat atat de frumos.. inca il am pe mana de cand am facut swatch-urile si n-are absolut nicio modificare. Nuanta este ok, desi in poze nu pare, este ceva de gen metalic kaki. Dragut, sunt sigura ca va fi foarte util.

Acestea fiind spuse, nota 10/10! Iar raportul calitate/pret.. este incredibil, pretul il stim cu toti, iar calitatea este "tres professionnel"! Sunt multumita de ele si abia astept sa reinnoiasca stocurile ca sa-mi pot achizitiona cat mai multe produse. Wooohooo babe!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails