Friday, September 24, 2010

Haul + Review: ELF Products

Heya dolls! Dupa cum v-am mai zis, asteptam comanda de la ELF (sper sa fie ultima pt o perioada ca altfel ajung sa flutur cu portofelu)! Si am fost azi sa ridic coletul (yuppy!) Ce am comandat? 

Pai v-am tot zis ca sunt in cautare de gel liner si vreau unul la un pret accesibil si bun. L-am primit azi :D de la ELF (gama studio) si daca tot am facut comanda, mi-am luat si Daily Brush Cleaner (ca sa nu mai consum tot uleiul de masline din casa :lol: si oricum nu e recomandat sa curat zilnic pensulele atat de "agresiv").
1. ELF Cream liner - Black


Pro: - ambalajul: elegant si atractiv
- formula: soft, foarte usor de manevrat, foarte pigmentat, negru intens, rezista timp indelungat (am facut swatches dupa care m-am spalat pe maini cu apa si sapun + sters bine pe prosop) si inca am urme vizibile de liner, il poti smuge-ui cum vrei tu, dar sa nu astepti prea mult pt ca se usuca (nu se usuca exagerat de repede, se usuca foarte ok, deci e un + si asta ca nu stai 1000 de ani sa astepti dupa el).

Se comercializeaza impreuna cu Angle Brush extra micuta, adorabila.
Cons: -  desi ambalajul e atractiv si elegant, mi se pare ca este prea putin continut si prea mult ambalaj.
- spre nenorocul meu, am nimerit lotul cu probleme la pensulica(sper.. ma bazez pe faptul ca ELF a mai avut probleme de genul si sper ca nu toate sunt la fel), perii erau inegali si putin ciufuliti, insa dupa ce am tuns putin perii, s-a vazut diferenta si n-am mai avut probleme cu ea, atentie insa cum taiati din ea, sa fie egali perii si sa nu stricati pensula mai rau! Iata cum arata dupa o partida de tuns
LE: Am aplicat linerul pt un cat eye, inclusiv pe waterline, nu-mi afecteaza absolut deloc ochii, se aplica usor, foarte rezistent si nu s-a modificat in niciun fel de cand l-am aplicat! Ok, I'm in love with this liner too!
2. ELF Daily Brush Cleaner

Pro: - de la ambalajul extern, pana la formula de compozitie, mirosul lotiunii si cum curata, totul primeste nota 10! sunt foarte incantata de acest produs de la a la y si veti vedea de ce nu pana la z. Imi place ca are o formula usoara, curata incredibil de bine orice pensula, lasa perii extrem de moi si stralucitori, se vede ca sunt curatati cum trebuie.
Con: - nu-mi place faptul ca sistemul de pulverizare e putin haotic, cand pulverizezi, produsul tinde sa se imprastie aiurea, nu are precizie si pierzi foarte mult produs, pe care l-ai putea folosi la alta pensula. 

Concluzie: din nou ELF se ridica la asteptarile mele, desi pretul mi se pare putin mare, in raport cu stilul de viata al romanului (facand comparatie cu preturile din anglia care sunt similare cu ale noastre) consider ca nu sunt exagerat de mari, fata de celelalte produse cosmetice aflate pe piata comerciala. Nota finala 9.5/10! Good job ELF Cosmetics!
Iar voi fetelor, chiar va recomand produsele! Nu aveti ce pierde daca le incercati.

BTW: nu stiu daca va amintiti de celalalt review al meu, cu brush-ul all face, n-am avut mai nimic de comentat contra acelui brush. Insa dupa prima curatare, am avut neplacuta supriza, ca perii sa cada sau sa se imprastie haotic, sa nu se usuce cum trebuie si forma perilor sa se strice. Am folosit din nou cleaner-ul pe ea (pt ca am mai folosit-o intre timp) si am pus-o din nou la uscat (inainte incercasem 2 feluri diferite de a o usca, impaturita intr-un prosop absorbant de hartie pt catva timp si "atarnatul" cu capul in jos, dar fara rezultate), cu capul in jos folosind ambalajul protector, sper de data asta sa se refaca pt ca nu vreau sa fiu dezamagita de un produs pe care initial l-am adorat.
Doo da doo! Have a great day! @SuperficialDoll

13 comments:

  1. Aww sa le folosesti sanatoasa!! :D Si sper sa nu fii dezamagita nici de All Face Brush :-S
    luuuv >:D<

    ReplyDelete
  2. sa le folosesti cu placere. Eyelinerul e super tare. De azi dimineata arata intact de parca acum l`as fi folosit.
    Ia zi cu solutia aia..dai pe pensule si lasi sa se usuce?

    ReplyDelete
  3. @lauren & iguanitza! merci fetelor.

    @iguanitza da e genial linerul! solutia o pulverizezi pe pensula, apoi pe o bucata de material textil faci miscari circulare cu pensula pana iese tot din ele. si le lasi sa se usuce (e pe baza de alcool si se evapora destul de ok). instructiunile le gasesti si pe cutia lui :D va pup

    ReplyDelete
  4. interesant. Poate o iau si eu... si ma super tenteaza kitul ala eye-transformer...oare ce face?:)

    ReplyDelete
  5. Hmm dar zici ca daca pulverizezi direct pe pensula se pierde din produs.. daca ai pulveriza intr-un capacel si de acolo sa iei produsul pe mai multe pensule? Nu stiu nici ce consistenta are :-?

    ReplyDelete
  6. great review, sa le stapanesti sanatoasa :* sunt si eu interesata de ala pt curatat pensulele :d pup!:*

    ReplyDelete
  7. Si eu sunt f incantata de brush cleanerul elf! Cum ai zis si tu, are un ambalaj frumos si simplu, un miros f placut si e mult produs inside. Ce nu-mi place mie e faptul ca are putin cam mult alcool, ceea ce nu prea e pe placul meu, avand in vedere ca se pot strica pensulele in timp... Insa e f bun, pt mine, cel putin!

    :*

    ReplyDelete
  8. @iguanitza din ce am inteles eu sunt un fel de top coat care transforma fardurile de care te-ai plictisit in farduri cu textura noua, sau cel putin cu finisare noua. nu stiu nici eu exact cu ce se mananca, dar suna tentant. te pup

    @lauren ca sa vezi ca pe mine nu m-a dus capul, da vezi tu ca tot asa daca pulverizez intr-un capacel tot se imprastie haotic. din fericire poti sa scoti pulverizatorul si sa torni in ceva. <3

    @koko thanks k! sa stii ca e chiar bun, probabil urmatoarea chestie pe care o voi incerca e samponul pt pensule, ca tot recomanda ei sa se foloseasca in paralel. te pup

    @alexandra si eu am remarcat faza cu alcoolul, dar la prima utilizare nu pare sa afecteze pensulele. stiu ca are si ceva ingredient din familia parabenilor hmm. te pup

    ReplyDelete
  9. ahh iubesc gel- linerele.. simt ca as cam avea nevoie si de asta, avand in vedere ca mai am cateva acasa :))

    ReplyDelete
  10. Yeeey. Chiar aveam emotii cu spray-ul pentru curatarea pensulelor. Luni ma duc si eu sa imi ridic de la posta comanda. Sa le folosesti cu placere! :D

    ReplyDelete
  11. Cam asta vreau sa-mi iau si eu de la ei :D. In curand... :)

    ReplyDelete
  12. @shopperita merci :* si tu sa le folosesti cu placere

    @iulia merita banii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails