Saturday, September 25, 2010

How to: Make your own eyeshadow base with a NYX Jumbo Pencil

 Hey dolls! Astazi va voi arata cum puteti sa va faceti un eyeshadow base cu ajutorul NYX's Jumbo Pencil. Asta ca tot m-am vaitat ca mi-e greu sa il ascut si nu gasesc o ascutitoare perfecta pt el. So stay tuned daca tot vreti sa stiti cum sa faceti un Pain Pot dintr-un Jumbo.
Ce faceam inainte cu creionul? Daca tot am vazut eu ca nu merge bine ascutitoarea, am zis s-o iau pe varianta clasica si anume cu ajutorul unui cutit, sa incep sa retez din materialul de plastic al creionului pana ajungeam indeajuns de aproape de mina, dar cum plasticul era dur, de multe ori taiam si mina (daaaamn!) apoi il introduceam in ascutitoare si incepeam sa-l ascut. Pt ca daca nu faceam faza cu cutitul, creionul patina in ascutitoare. Concluzie: pierdeam FOARTE mult produs si ma chinuiam si foarte mult sa-l ascut astfel incat sa nu ramana parti de plastic care sa ma zgarie. 
Thanks God, azi dimineata, am vazut un comentariu, de la Andreea in care mi-a spus de tutorialele: how to depot your nyx jumbo de pe youtube. Deci mi-a dat cea mai buna idee! Acum ca tot ma plictiseam eu, am decis sa ma uit la tutorial si sa-l pun in aplicare (recunosc initial am zis ca o sa fie ciudat si greu, dar n-a fost deloc)
What you need: - NYX JUMBO PENCIL (eu am avut Iced Mocha)
- O cutiuta/un container micut pt fard
- Spirt
- Un cleste patent
- Un uscator de par
Si maxim 10 minute din timpul tau.
How to do it:  Cutiuta goala o dezinfectam cu putin spirt si o lasam putin sa se usuce. Cu ajutorul patentului, scoti capacul alb si metalic al creionului (cel din fundul creionului - are Jumbo fund?! :)) )

Deja se poate vedea ca mina creionului este chiar pana in capatul acestuia (loving it), asa ca inchipuiti-va cat produs salvati!
Apoi cu clestele patent, prindeti corpul creionului astfel incat sa fie cu partea utilizabila in jos, deasupra cutiutei goale. Introducem uscatorul de par in priza apoi la puterea maxima, il indreptam catre capatul creionului (cel in care a fost capacelul metalic). Operatiunea dureaza intre 3-6 minute, depinde de puterea uscatorului. Trebuie sa aveti rabdare, deja cand vedeti ca mina din capatul utilizat este moale o puteti apropia de fundul cutiutei astfel incat sa "descongestionati" restul produsului si totul sa curga frumos in cutiuta. 
Atentie insa, in timpul incalzirii nu strangeti tare de patent pt ca puteti sa taiati creionul sau sa-l deformati si sa va ingreunati treaba. Cum arata dupa ce termini tot? 
Produsul final:
Cu blit.
 Fara blit.
E indicat sa faceti miscari circulare cu containerul astfel incat produsul sa ocupe toata suprafata acestuia, apoi sa-l lasati sa se raceasca cam 10-15 minute pt a se intari. Et, voilá! Asa arata produsul final, your own Paint Pot (made by MAC, dar tu ti-l faci singura din NYX Jumbo)
 Swatch:
Daca sunteti curiosi de mana mea, slava Domnului nu e nici fracturata nici de bagat in ghips, din cauza ca am fortat-o, am muschii degetului mare striviti :D yuppy! Si trebuie sa stau cu manseta asta si sa folosesc creme antiinflamatoare.
Sper sa va placa si sper ca am explicat cum trebuie! Daca nu ati inteles mare lucru, cautati pe youtube: How to depot your NYX jumbo pencil.
BTW: daca incercati si voi metoda asta, sa ma anuntati si sa-mi trimiteti poze la: superficialdoll@yahoo.com

LE: Si daca tot v-am zis acum ceva timp ca Gel Linerul Avon a depasit cu mult NYX Long Eye Pencil, am zis sa va arat ca aceasta metoda merge cu absolut orice dermatograf, conditia e ca atunci cand rupeti cu ajutorul patentului capatul creionului (daca acesta este din lemn) sa aveti grija sa indepartati toate aschiile sau materialele nedorite cu ajutorul unei pensete si sa va puneti pe treaba. Iata ceea ce a iesit, poate fi folosit ca baza pt fardurile inchise, cream eyeshadow sau de ce nu cream liner (asta daca incalziti putin containerul la microunde sau deasupra unei brichete dar cu foarte mare atentie)
NYX Long EYE Pencil - black after depotting 
Doo da doo! Have a great day! @SuperficialDoll

10 comments:

  1. Ma bucur ca ai pus in aplicare ce ti'am sugerat eu :D :*
    si eu te'am adaugat in blogroll

    ReplyDelete
  2. Asta e chiar super! Doar ca mie imi place mult cum arata in acel "stiletto" alb al lui :P...

    Si... Am I the only one care crede ca NYX ar trebui sa reinventeze Jumbo-ul prin adaugarea unui sistem rotativ?? Ar fi mult mai usor daca l-am putea folosi ca pe un ruj! E ciudat cum am creioane jumbo no name care au acest sistem, dar NYX NU!!! Argh, so annoying!! :D

    Kiss !

    ReplyDelete
  3. @alexandra sincera sa fiu si eu am avut indoieli in privinta asta. sa o fac sa n-o fac.. pt ca imi place foarte mult aspectul creionului si nah pana la urma e ca o fita sa-i zic asa. dar am ales utilitatea in detrimentul fitei pt ca m-am gandit mai bine si am zis ca oricum as fi stricat creionul continuand sa-l ascut, asa ca de ce sa pierd bunatate de produs doar de dragul ambalajului. sunt total de acord cu tine ar trebui sa faca ceva sa fie mai usor de folosit. te pup

    ReplyDelete
  4. oh god. ai 'stricat' minunea de la Avon... awwwww.

    Foarte interesant postul si foarte util! Thanks for the tip :*

    ReplyDelete
  5. @iguanitza nuuuu n-am stricat minunea de la avon :)) am stricat "minunea" de la NYX long eye pencil :D :*

    ReplyDelete
  6. e interesanta ideea :D

    Pe mine nu ma deranjeaza formatul in care e acum, am o ascutitoare de la bourjois pentru creioane mari foarte buna. Cat despre sistemul rotativ, clar nu mi-ar placea...din experienta mea, alea se termina cel mai repede :))

    pup!:*

    ReplyDelete
  7. @koko eu am ascutitoare de la avon cu care n-am avut pana acum nicio problema inclusiv cu cea pt creioanele mari. hmm da ai dreptate si tu K. sistemul ala implica automat mai putin produs. te pup

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails