Sunday, January 30, 2011

Tag: My eyeliners/bases

Hi dolls! It's been a long time (sau doar mi se pare). Azi revin cu un tag despre care va spuneam in postarea anterioara, tag primit de la Adyna .
Linerele mele favorite si bazele de machiaj.
Si aici poate va voi dezamagi, insa nu am foarte multe, adica mie mi se par chiar putine, exceptand faptul ca urmeaza sa mai vina unele comenzi in care mai am cate un eyeliner colorat. 






NYX Long Eye Pencil Black (depot in cutiuta de la Rimmel) Il folosesc ca baza pt Smokey Makeups.
NYX Eyeshadow Base White - my all time favorite!
NYX Jumbo Pencil Iced Mocha pe care vi l-am aratat cum l-am scos din creion si l-am facut PaintPot aici.
NYX Jumbo Pencil Dark Brown - tot la Smokey Eyes il folosesc, far mai mult unde e neutral smokey.
ELF Eyelid Primer
.ELF Liquid Eyeliner 
ELF Waterproof Eyeliner Pen
ELF Cream Eyeliner
Flormar White Eyeliner 
Avon Glimmerstick Brown
Alix Avien Glittering Eyeliner
Any Waterproof Pencilliner
Avon SuperShock Black


Stiu ca a venit vacanta si am absentat, insa am racit si am o perioada din aia in care efectiv nu am chef de nimic! Oricum stay tuned sper sa-mi revin cat de curand! Si sa va incant cu o surpriza, sunt "in lucru" oarecum cu surpriza.
Ce voiam sa va mai spun e ca mi-am achizitionat a 2 sticla de Revlon Colorstay Comb/Oily Skin 180 Sand Beige & i'm soo happy, ce m-a enervat insa este faptul ca in Real nu aveau nuanta mea decat 150 Buff (cred) care e prea deschisa si era la pretul de 65 ron. In B&B in mall, am gasit nuanta mea (ultima sticluta) la ce pret? 71ron. Aberatie! Mi se pare enorm de mult in conditiile in care pe net e 40ron (din nou nu-mi gasisem nuanta mea). Si m-am pricopsit si cu o oja kinda Midnight Royal Blue, pe care primit sa v-o arat intr-un NOTD,
Am pregatita o postare despre colectia mea de cercei, sau mai bine zis perechile mele favorite. Daca sunteti curioase sa vedeti postarea sa-mi spuneti.
Have a wonderful day! @SuperficialDoll , Dodo.

14 comments:

  1. vreau sa vad colectiaa de cerceeeeeei:x

    ReplyDelete
  2. Cercei vreau si eu sa vad. Si coliere si bratari.

    ReplyDelete
  3. @alexandra i feel soo good right now :)) :*:*

    ReplyDelete
  4. @chocolate eram sigura ca cineva o sa vrea si asta :)) din pacate coliere nu prea am, pt ca nu port :-s bratari purtam foarte multe, trebuie sa le caut am renuntat si la ele de cand am tatuajele :-s

    ReplyDelete
  5. Salut! Mie mi se pare ca ai o colectie destul de bogata :) Am si eu majoritatea produselor. Pot spune ca tusurile de la Elf m-au cam dezamagit (pe cel crema nu l-am incercat). In rest, very pretty!
    De abia astept NOTD-ul! Pupici:*
    P.S.: if you have the chance please check out my "new" blog :*

    ReplyDelete
  6. @ambra e rezonabila sa zicem :)) tusurile elf sunt.. ok pt 8 lei, not wonderful.. but ok. te pup

    i will

    ReplyDelete
  7. colorstay mi-am luat pentru prima oara saptamana aceasta de pe e-cosmetic, chiar buff. e 50 lei plus transport 10 lei.
    chiar m-am ofticat putin pentru ca desi buff e cea mai deschisa nuanta cu subton galben pt mine tot e un pic mai inchisa :((

    ReplyDelete
  8. Hey ;;)
    Ai un Blog Award de la mine : http://bambina-piccolo.blogspot.com/2011/01/blog-award.html

    Pup!

    ReplyDelete
  9. @am buff inchisa? omg ciudat, mie mi se pare fooooaaarte dechisa mai ales ca are subtonul ala galben. ma mir :( il vazusem si eu pe e-cosmetic doar ca mi se pare ca nu era nuanta mea nu mai stiu.

    ReplyDelete
  10. Joi imi vine si mie Supershock-ul. Abia astept sa-l incerc!
    Te puuup!:*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails